اخبار

  • 2414
  • 1 مرتبه
تجلیل و تقدیر

تجلیل و تقدیر

05/15/1399

مراسم تجلیل و تقدیر از ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا ، پاکبان امانتدار شهرداری و خیر نیکوکار شهرداری بجستان در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بجستان: به منظور تجلیل و قدردانی از زحمات پرتلاش ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا ، پاکبان امانتدار و خیر نیکوکار شهرداری ، مراسمی با حضور شهردار ، اعضای محترم شورای شهر و ایثارگرانی که در تدفین اموات مبتلا به ویروس کرونا نهایت همکاری با مجموعه شهرداری را داشته اند که در میان این ایثارگران حضور سبز جامعه محترم روحانیون شهرستان دیده می شوند ، در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.
 در این مراسم مهندس روحبخش شهردار بجستان ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه افزودند :بی شک این ایثار شما کمتر از ایثار زمان دفاع مقدس نیست و تاریخ به شما غیورمردان افتخار خواهد کرد.مجموعه شهرداری بجستان بر خود لازم دانست از زحمات ارزشمند تک تک شما عزیزان که در این راه پیش قدم شده اید قدردانی و تشکر نماید.
مهندس روحبخش نیز از اقدام خداپسندانه آقای ابوذر ابراهیم زاده پاکبان امانتدار شهرداری تشکر ویژه ای نمود و افزودند : به خود افتخار می کنیم که افرادی مثل آقای ابراهیم زاده را در مجموعه شهرداری داریم.
سپس از خیر نیکوکار آقای علی فرازی که یک دستگاه فتوکپی به ارزش ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خریداری و به شهرداری بجستان اهدا نمودند نهایت تشکر و قدردانی را نمودند.
در پایان این مراسم از تک تک این عزیزان با اهدای کارت هدیه و لوح سپاس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.