اخبار

  • 2396
  • 1 مرتبه
دیدار و عرض تبریک اعضای کانون خبرنگاران شهرستان به مهندس روحبخش سرپرست شهرداری بجستان

دیدار و عرض تبریک اعضای کانون خبرنگاران شهرستان به مهندس روحبخش سرپرست شهرداری بجستان

03/06/1399

به گزارش روابط عمومي شهرداری بجستان اعضای محترم کانون خبرنگاران شهرستان بجستان با مهندس روحبخش دیدار و عرض تبریکی به مناسبت انتخاب ایشان به عنوان سرپرست شهرداری داشتند.

در این نشست صمیمانه مهندس روحبخش ضمن عرض خوشامد گویی و تبریک به مناسبت عید سعید فطر به تک تک اعضای محترم کانون ، گزارشی از اقدامات و عملکرد شهرداری در مدت مسئولیت ایشان ارائه نمودند.

وی بیان نمود : شهرداری توانسته در این مدت کوتاه اقداماتی در جهت ضد عفونی کردن معابر اصلی و فرعی شهر با همکاری بسیجیان عزیز و شهروندان خودجوش ، همکاری با ستاد پیشگیری مبارزه با کروناویروس و همچنین تخریب چند واحد مسکونی پر خطر  در  شهر ، عملیات لکه گیری آسفالت کلیه معابر تخریب شده با توجه به بارندگی های اخیر ، رفع نقص کلیه روشنایی پارک ها و اماکن عمومی سطح شهر ، پرداخت قابل توجهی از بدهی های شهرداری و همچنین پرداخت بموقع حقوق پرسنل و ... انجام دهد.

وی همچنین از نشست و دیدارهایی با معاونت محترم امورعمرانی استانداری ، مدیرکل امور آبفای استان ، مدیرکل امورمالیاتی استان و اخذ مصوبات لازم که با همت جناب مهندس صفایی نماینده محترم  صورت گرفته گزارشی ارائه نمود.

سرپرست شهرداری از اعضای محترم کانون خبرنگاران تقاضا نمودند تا شهرداری را مثل همیشه در پیشبرد اهداف و آبادانی شهر یاری نمایند تا با کمک همدیگر شهری آباد و بدور از هرگونه مخاطراتی داشته باشیم.

و در پایان مهندس روحبخش اعلام نمودند : درب اتاق اینجانب به روی تک تک شما خبرنگاران پرتلاش و سایر همشهریان عزیز باز است و به گرمی از تقاضا و درخواستهایی که بتوانیم برابر قانون پاسخ دهیم استقبال خواهیم کرد.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.