اخبار

  • 1325
  • 1 مرتبه
جلسه پرسش و پاسخ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان

جلسه پرسش و پاسخ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان

04/19/1398

جلسه پرسش و پاسخ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان

به گزارش روابط عمومی شهرداری بجستان :جلسه پرسش و پاسخ دکتر داورزنی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجستان دوشنبه و سه شنبه  17 و 18 تیرماه در مساجد حسینی و ساباط با هدف ارائه گزارش عملکرد ، بیان برنامه ها و پاسخگوئی به سوالات مردمی برگزار گردید.

در ابتدا شهردار بجستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها از تمامی کسانی که برای شهر بجستان زحمت کشیده و می کشند به ویژه ادارات و نهاد هایی که با شهرداری تعامل و همکاری پایاپایی دارند تشکر نموده و افزود پویایی مردم موجبات پویایی اقتصادی و اجتماعی این شهر را فراهم خواهد آورد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت های شهرداری در دو سال گذشته در زمینه پروژه های عمرانی ، خدماتی و .... از قبیل آسفالت معابر سطح شهر با بهترین کیفیت ، اجرای جدول و بلوکه گذاری ، بازگشایی خیابان های سطح شهر  ، تملک املاک و .... ارائه نمودند.

وی افزود: وظیفه مجموعه شهرداری خدمت رسانی و ارائه خدمات مطلوب به مردم است و همچنین هدف اصلی شهرداری را بالابردن سطح رضایت همشهریان در کلیه زمینه ها بیان نمودند.

وی افزود: ما تلاش می کنیم تا شهری آباد و بی دغدغه داشته باشیم در نتیجه انتظار ما از همشهریان عزیز این است تا با شهرداری همکاری و مشارکت در زمینه پرداخت عوارضات خود نمایند.

در ادامه آقای علی اکبرزاده رییس شورای اسلامی شهر از شهردار بجستان که با برنامه و تعامل در حال پیش بردن امورات این شهر است تشکر نموده و افزود شهرداری بدون خواست و نظر شهروندان نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.

وی در ادامه افزودند: کسی از بیرون شهرستان مشکل ما را حل نخواهد کرد بلکه باید خودمان مشکلات شهر خودمان را رسیدگی و مورد حل و فصل قرار دهیم ، مردم از ما بخواهند و ما را به چالش بکشند و همچنین قابل ذکر است که مکان ها و پروژه هایی که پیشرفت نموده با همکاری و تعامل خود همشهریان بوده است.

سپس در پایان سخنان ،شهردار و اعضای شورا  به تک تک سوالات مردمی به طور صریح و کامل پاسخ دادند.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.