اخبار

  • 1267
  • 1 مرتبه
حضور مهندس عشایری معاونت محترم وزارت راه و شهرسازی در بجستان

حضور مهندس عشایری معاونت محترم وزارت راه و شهرسازی در بجستان

10/13/1397

به گزارش روابط عمومي شهرداری بجستان ؛ مهندس هوشنگ عشایری معاونت محترم وزارت راه و شهرسازی،رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازي شهري ايران و هیئت همراه به اتفاق دکتر بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی وارد بجستان شدند و به همراه فرماندار و شهردار بجستان از بافت‌های قدیمی و فرسوده شهر بجستان بازدید نمودند و پس از بازدید با حضور در فرمانداری طی جلسه‌ای به بررسی و پیگیری امور پرداخته شد.

در  این بازدید دکتر داورزنی شهردار بجستان ضمن خوشامدگویی به مهندس عشایری و هیات همراه، ابتدا بافت های تاریخی و قدیمی سطح شهر علی الخصوص قنوات قدیمی و با قدمت شهر بجستان را بازدید و معرفی نمودند.

و با حضور در سالن کنفرانس فرمانداری جلسه ای به همین منظور برپا گردید که شهردار بجستان در ابتدا گزارش مختصری از عملکرد شهرداری در زمینه ساختمانی و شهرسازی و همچنین بافت های قدیمی و فرسوده شهر را بیان نمودند.

و در ادامه افزودند: شهر بجستان از توانایی و پتانسیل بالایی در حوزه پیشبرد صنعت گردشگری و جذب توریست برخورددار می باشد.

همچنین تقاضای تأمین اعتبار درخصوص قنات گردشگری بجستان از سوی شهردار و فرماندار بجستان و دکتر بنایی نماینده مردم شریف گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی مطرح گردید که مقرر شد تخصیص اعتبار از سوی وزارت محترم راه و شهرسازی تأمین گردد.

 

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.