اخبار

  • 1232
  • 1 مرتبه
نایب قهرمانی تیم شهرداری

نایب قهرمانی تیم شهرداری

08/14/1397

به گزارش روابط عمومی شهرداری بجستان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان گرامیداشت هفته های ناجا و تربیت بدنی با شرکت 8 تیم از ادارات در ۲ گروه ۴ تیمی بصورت دوره ای برگزار شد که پس از پایان دور اول و انجام  ۱۲ مسابقه، از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند( از گروه اول تیمهای اداره گاز و نیروی انتظامی و از گروه دوم تیمهای ناحیه مقاومت سپاه و شهرداری). در بازیهای ضربدری تیمهای شهرداری و نیروی انتظامی با پیروزی برابر حریفان خود به بازی فینال راه پیدا کردند.

یکشنبه 1397/08/13 همزمان با« روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار » بازی رده بندی بین تیمهای ناحیه مقاومت سپاه و اداره گاز به دلیل عدم حضور تیم ناحیه مقاومت سپاه برگزار نگردید و بازی فینال که با حضور دکتر داورزنی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر،اکبری ریاست اداره ورزش و جوانان، سرباز ریاست هیات فوتبال،اسدی معاونت محترم فرمانداری،جناب سرهنگ آزادیخواه فرمانده منطقه انتظامی،شکاری ریاست تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین برگزار شد که در نهایت تیم نیروی انتظامی توانست با نتیجه 3 بر 2 در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

1-نیروی انتظامی                مقام اول

2- شهرداری                     مقام دوم

3-  اداره گاز                    مقام سوم

لازم به ذکر است آقای اسماعیل گلشاهی دروازبان تیم فوتسال شهرداری بجستان بعنوان بهترین دروازبان این دوره از مسابقات انتخاب گردید.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.