اخبار

  • 1217
  • 1 مرتبه
تبریک روز خبرنگار

تبریک روز خبرنگار

05/18/1397

دیدار و تبریک شهردار بجستان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی شهرداری بجستان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار دکتر حمیدرضا داورزنی شهرداربجستان ضمن دیدار با جامعه خبرنگاران از زحمات و خدمات ارزشمند آنها تقدیر و تشکر نمودند.

به همین منظور شهردار و اعضای محترم اسلامی شهر با حضور در کانون خبرنگاران شهرستان بجستان ضمن تبریک این روز با ارزش دیداری با خبرنگاران،روزنامه نگاران،عکاسان و ..... برگزار کردند.

وی افزود:روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران و خبرنگاران ،عکاسان ،سردبیران و مدیران مسئول که صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور هستید و خصوصاً خبرنگاران پر تلاش شهرستان بجستان تبریک می گویم و برای شما مجاهدان بی ادعاء آرزوی سرافرازی ، تداوم فعالیت و توفیق را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.    

شایان ذکر است شهردار و پرسنل شهرداری بجستان به همراه ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به مناسبت همین روز از خبرنگار نیک گفتار شهرستان آقای مجتبی جانبیکی که در اثر صانحه تصادف در بستر بیماری هستند دیدار و عیادتی نمودند و از ایزد متعال آرزوی سلامتی و تندرستی هر چه زودتر برای وی طلب کردند.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.