اخبار

  • 1212
  • 1 مرتبه
برگزاری کارگاه آموزشی عمران و خدمات شهری

برگزاری کارگاه آموزشی عمران و خدمات شهری

05/08/1397

سومین کارگاه آموزشی عمران و خدمات شهری شهرداریهای خراسان رضوی به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر بجستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بجستان کارگاه آموزشی عمران و خدمات شهری  شهرداریهای خراسان رضوی به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر بجستان با حضور شرکت کنندگانی حدوداً 90 نفر از مدیران،کارشناسان و کارکنان شهرداریهای استان خراسان رضوی در دو گروه عمران و خدمات شهری در سالن یاقوت بجستان برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که راس ساعت 8:30 صبح با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید آغاز شد.در ابتدا مهندس روحبخش معاونت شهرداری ضمن خوشامدگویی به مهمانان گرامی و عرض خیر مقدم به مدیران ،کارشناسان محترم استانداری و کارکنان شهرداریهای استان،گزیده ای مختصر از معرفی شهرستان و عملکرد شهرداری را ارائه نمودند. سپس جناب آقای میرزاجانی ریاست محترم شورای شهرستان ضمن خوش آمدگویی درخصوص ضرورت آموزش مطالبی را بیان نمودند.

سپس دکتر حنیف پور درخصوص معرفی کارگاه آموزشی و نحوه برگزاری کلاس ها مطالبی را به عرض شرکت کنندگان رساندند.

ـ کلاس آموزشی عمران با موضوع آشنایی با طرح ها و پروژه های عمرانی زیر نظر استاد مربوطه آقای دکتر داورزنی شهردار بجستان

ـ کلاس آموزشی خدمات شهر با موضوع مدیریت پسماند زیرنظر اساتدید مربوطه آقایان مهندس سالم و مهندس نورمحمدی

ـ کلاس عمومی با موضوع رفتار سازمانی و آسیب های اجتماعی زیر نظراستاد آقای دکتر حنیف پور در دو نوبت صبح و عصر  منعقد گردید.

لازم به ذکر است در پایان کلاسها،مسئول آموزش شهرداری با همکاری موسسه محترم تحقیقات آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نظرسنجی و ارزیابی لازم جهت صدور گواهینامه های آموزشی برگزار نمودند.

دوره در ساعت 17 به پایان رسید.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.